NCT 127(엔시티 127) - Regular @인기가요 Inkigayo 20181014

शेयर करें
एम्बेड करें

टिप्पणियाँ • 1 255

  • 克拉君
    克拉君 2 दिन पहले

    Who is the one in red hair?
    He looks cute!!!

  • Kevin Lee
    Kevin Lee 29 दिन पहले

    Who is your bias?

  • _pudu
    _pudu 2 महीने पहले

    The audience sounds peel

  • NCT BREAD JAEHYUN jaehyun is the cutest queen
    NCT BREAD JAEHYUN jaehyun is the cutest queen 2 महीने पहले

    0:15 taeil🔥

  • Reveluv Huong
    Reveluv Huong 2 महीने पहले

    Markwoo

  • Reveluv Huong
    Reveluv Huong 2 महीने पहले

    😍😍😍

  • Maggs
    Maggs 2 महीने पहले

    who is the guy with red hair? I need the name

  • Miriam A.
    Miriam A. 2 महीने पहले

    CAMERA MEN SLAYING THIS ONE

  • LaLa Land
    LaLa Land 2 महीने पहले

    0:15 I remember thinking that that symbol that was on taeil's jacket looked familiar. it reminds me of the slipknot 'S' symbol lol

  • mark’s seagull eyebrows
    mark’s seagull eyebrows 2 महीने पहले

    the cameraman knows how to kill us these shots are deadly

  • chicken sweg
    chicken sweg 2 महीने पहले

    To be honest, I like both the Korean version and the English version.

  • Ginevra Annoni
    Ginevra Annoni 2 महीने पहले

    Yuta touched his nipples. I'm just gonna leave this here.

  • lovelygeminibren
    lovelygeminibren 3 महीने पहले

    Taeyong that mullet has to go not even his pretty face can pull it off, nct been one of my favs since 7th sense, they’re doing well and their trying to make a crossover to the american market and I hope it works out for them and they come the next big kpop group in america they have more of that trap sound big in america and they sound god singing english, I wanna see kpop become mainstream in america

  • anto ooOoo
    anto ooOoo 3 महीने पहले

    haechan pololeame

  • anto ooOoo
    anto ooOoo 3 महीने पहले

    q dioses oye

  • Tenzin Kalsang
    Tenzin Kalsang 3 महीने पहले

    As of 21/10/2018, I am still confused as to which song is better. REGULAR ENG VERSION OR REGULAR KOREAN VERSION. And that's when I k es, that my life is fucked up 😂😂😂.. save me

  • Koru Chapemos
    Koru Chapemos 3 महीने पहले

    Winwin😍😍😍😍

  • chanyeolism is my religion
    chanyeolism is my religion 3 महीने पहले

    OH MY GOSH THEY LOOKED SO GOOD IM CRYING

  • Karina Mayta
    Karina Mayta 3 महीने पहले

    La corona de Super Junior debe ser heredada a Nct2018 los mejores

  • _lysa
    _lysa 3 महीने पहले

    yall...how much do it think it was to make the background

  • Cintia Szabó
    Cintia Szabó 3 महीने पहले

    who is the "red hair" guy at 0:04?? i need his name 😍😍

  • THe CrunCh
    THe CrunCh 3 महीने पहले

    See antis stop hiiting thier line wtf 😂

  • Taralyn W
    Taralyn W 3 महीने पहले

    Mark what the frick man

  • byyyk
    byyyk 3 महीने पहले

    Never seen these dudes sing live ever. Yawn

  • Trixie G.
    Trixie G. 3 महीने पहले

    Why mark the concept is sexy but i still saw u as my cutie patotie 😊😊😊

  • Dinah
    Dinah 3 महीने पहले

    they're all really good, but did y'all hear Haechan's vocals like *wow*

  • Shimx Zap
    Shimx Zap 3 महीने पहले

    I love their outfit in this performance. So hot🔥

  • ᴅɪᴀɴᴀ //ᴀʀᴍʏ//
    ᴅɪᴀɴᴀ //ᴀʀᴍʏ// 3 महीने पहले

    Soooo what's the guys name in the white hoodie, the one with the pinkish toned hair, and the one in 0:06
    🤭:)))

  • Ale VM
    Ale VM 3 महीने पहले

    ♥️♥️

  • Jimmy
    Jimmy 3 महीने पहले

    PLS IM NEW TO THIS GROUP AND ITS CRAZY HOW THERES 18 MEMBERS BUT WHAT THE NAME OF THE ONE WITH RED HAIR PLS

  • moon cat
    moon cat 3 महीने पहले

    I demand a national holiday to celebrate & appreciate Haechans long legs

  • Elizzy Amunega
    Elizzy Amunega 3 महीने पहले

    😍Taeyong and Yuta really do look alike here or is it just me?!😕😕😕

  • animetwilight75
    animetwilight75 3 महीने पहले +1

    The amount of Haechan stans in the comments makes me so happy, we LOVE the fullsun!

  • han soo sang
    han soo sang 3 महीने पहले

    Тэиль в костюме шикарееен😍😍😍

  • Timid Olive
    Timid Olive 3 महीने पहले

    The sweater on WinWin looks so good on him!!!

  • heybaekkie
    heybaekkie 3 महीने पहले

    DOYOUNG WAS SERVING LOOKS

  • Pd L
    Pd L 3 महीने पहले

    I got killed by their perfection 🔥 hot men

  • LibbyScorpion
    LibbyScorpion 3 महीने पहले +2

    This outfits make Haechan looks more 80% long legs

  • be cool not a fool
    be cool not a fool 3 महीने पहले

    TAEYONG IS SO HOT 🔥🔥💚💚💚

  • Nais G
    Nais G 3 महीने पहले

    Taeil's voice.
    That's it, that's the comment.

  • huang renjun
    huang renjun 3 महीने पहले

    *TEL ADLIBS MAKING ME GO CRAZY*

  • Desi
    Desi 3 महीने पहले

    Taeil and Doyoung needs to STOP coming for my neck bc I HAVE A BIAS, OK?! 😭

  • Geleen Sanchez
    Geleen Sanchez 3 महीने पहले

    Doyoung's hair brushed up like that makes him look like a fresh baby uwu I'm crying he's so cuteee but then his vocals are no uwu because damn that make us go gaga fasdfafadfaffsdff

  • 吳美榮Wu Mei Rong
    吳美榮Wu Mei Rong 3 महीने पहले

    johnny... bro... why are you so rude?????

  • Thanh Chii
    Thanh Chii 3 महीने पहले

    OK HAECHAN YOU WIN

  • nasrina
    nasrina 3 महीने पहले

    The chorus isn’t “(taeyong/all)” its just “(all)” sbs wtf 😡

  • Kpop Fangurl
    Kpop Fangurl 3 महीने पहले

    oh shit winwin 's line and close up shot got me dying

  • lj
    lj 3 महीने पहले +1

    0:36
    *Redhead Taeil be shaking my life by shaking so much!*

  • Lauren Vieira
    Lauren Vieira 3 महीने पहले

    yas bitch

  • bethanie
    bethanie 3 महीने पहले

    donghyuk !! our melanin king

  • bethanie
    bethanie 3 महीने पहले

    these fits !!

  • azza A
    azza A 3 महीने पहले

    Yass baby taeyong 😍😍

  • Suga Agust’D
    Suga Agust’D 3 महीने पहले

    THIS IS FUCKING LITTTTT

  • lesueur gwenaelle
    lesueur gwenaelle 3 महीने पहले

    Visual is not a joke 💓

  • Jeniffer Soul
    Jeniffer Soul 3 महीने पहले

    phonogram

  • JuneM Channel
    JuneM Channel 3 महीने पहले

    Interestingly, at a music show, the agency provides the idols with microphones or the show provides

  • Diana K
    Diana K 3 महीने पहले

    This is their ERA

  • p potter
    p potter 3 महीने पहले

    Winwin jungwoo jaehyun😍

  • Clementina Vong
    Clementina Vong 3 महीने पहले

    WINWIN HAS A LOT OF LINESSSS

  • Jaehyun Jung
    Jaehyun Jung 3 महीने पहले

    Johnny do heart sign 😂

  • Jaehyun Jung
    Jaehyun Jung 3 महीने पहले

    That fanchat. 😍

  • Jaehyun Jung
    Jaehyun Jung 3 महीने पहले

    Doyoung's smile.

  • mihie
    mihie 3 महीने पहले

    i'm not a taeil stan, but... BOI HE LOOKS SOOOOO GOOD IN THIS COMEBACK. my heart literally leaped when he appeared

  • CristyZ2
    CristyZ2 3 महीने पहले

    I feel like the lyric in Korean make more sense than the ones in English. With the English ones, let’s just say some don’t make sense at all.

  • Kitty Cath
    Kitty Cath 3 महीने पहले

    I'M SO PROUUUUUUUUUD

  • tc554
    tc554 3 महीने पहले

    soooo is it PLR your eye or B-L-ind your eyes???

  • Melody Lai
    Melody Lai 3 महीने पहले

    Please let them win next week 🔥🔥🔥

  • Winwin Dong
    Winwin Dong 3 महीने पहले

    Winwinnaaaa 😍🌱

  • GabyTk10
    GabyTk10 3 महीने पहले

    Jaehyun 😊❤️❤️

  • Danish
    Danish 3 महीने पहले

    WinWin's 1.5 seconds in this song makes me head bang idk why

  • BTS Army
    BTS Army 3 महीने पहले

    They’re stunning omfg 😫😫 and I can’t stop listening. The red haired guy kills meeeeh 😍😍😍😍

  • Irene Is My Religion
    Irene Is My Religion 3 महीने पहले

    I love the stag background. I think it's one of the best ones I've seen

  • Anna Daire
    Anna Daire 3 महीने पहले

    Ok but can we appreciate the stage like wow! And nct make the world go! Like what a combo

  • verónica loves nct
    verónica loves nct 3 महीने पहले

    EVERYBODY LOOKS SO GOOD BUT MOON TAEIL SIR!

  • verónica loves nct
    verónica loves nct 3 महीने पहले

    I FEEL SO ATTACK

  • hori zonic
    hori zonic 3 महीने पहले

    Taeyong looks so expensive wow

  • Jade Nolden
    Jade Nolden 3 महीने पहले

    God dAmn that stage is lookin fyeee,, das a lotta neon 👀🤠✊🏼

  • marrriii
    marrriii 3 महीने पहले

    Everything about this performance is incredible

  • Bunkookie
    Bunkookie 3 महीने पहले

    This version doesn’t sound right cause I’ve been so obsessed with the English version 😂

  • n i c o l e.
    n i c o l e. 3 महीने पहले

    _nO SÉ YO QUEDÉ LOCA_

  • Briana M
    Briana M 3 महीने पहले

    Anyone else excited to have English subs while they're performing the Korean version?

  • Min Loves
    Min Loves 3 महीने पहले

    Taeil is on some next level handsome this comeback

  • Rosy Lemus
    Rosy Lemus 3 महीने पहले

    1:33 Im not sure if his name is haechan but he's so talented and totally a visual.

    • Min Loves
      Min Loves 3 महीने पहले +1

      You're right, that is Haechan! :)

  • jenni
    jenni 3 महीने पहले +1

    Moon so handsome

  • jenni
    jenni 3 महीने पहले

    Doyoung kill it 😍😍😍😍

  • утюжок айрин
    утюжок айрин 3 महीने पहले

    я одна привыкла к инглиш версии?

  • Julieta Domingueez
    Julieta Domingueez 3 महीने पहले

    MARK IS KILLING IT WITH HIS DANCE PLZ, SOMEONE TALK ABOUT THIS

  • 윤민lud
    윤민lud 3 महीने पहले

    alguien le puede cortar el pelo a taeyong sino lo hacen deberé hacerlo con mis propias manos

  • 멜Kara
    멜Kara 3 महीने पहले

    Proud of my babys.
    I'M IN LOVE OF EVERY ONE OF THEM

  • Fake Fangirl 12793456
    Fake Fangirl 12793456 3 महीने पहले

    the person who subbed it.... can we please have a talk?

  • MOMO- ssi
    MOMO- ssi 3 महीने पहले

    Bro....They're great. Every time I see them, I am so flattered.
    😥😥😥😥😥

  • Fake Fangirl 12793456
    Fake Fangirl 12793456 3 महीने पहले

    I'M LOSING MY SHIT THE SUBS LITERALLY SAY I'VE BEEN BANGING WITH MY TEAM!!!

  • zhirnyi inzhirnyi
    zhirnyi inzhirnyi 3 महीने पहले

    Omg Yuta is whole bias list wrecker in this cb 💔💔💔💔

  • Jin's hearteu
    Jin's hearteu 3 महीने पहले

    Johnny is so damn fine! Give him more lines plz 😍😭👍😐

  • Jeal Vidal
    Jeal Vidal 3 महीने पहले +1

    Okay i got dizzy after watching this. Maybe the cameraman needs to chill with the motions
    My babies nailed the performance and the stage design is awesome tho 💕

  • Mchelsea TheSavage
    Mchelsea TheSavage 3 महीने पहले

    The subtitle is killing me

  • Génesis Santos
    Génesis Santos 3 महीने पहले

    I'm here for the scenary, is weird?

  • suchiko31
    suchiko31 3 महीने पहले

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Katrin Baekhyun Fangirl
    Katrin Baekhyun Fangirl 3 महीने पहले +1

    💗💗💗💖💖💖💖💜💜💜💎⭐️✨⭐️✨⭐️

  • nctea queso
    nctea queso 3 महीने पहले +1

    MARK LEEEEE ❤❤❤