Took My Uber Driver on a Date (pt2)

शेयर करें
एम्बेड करें
  • 22/03/2019 को प्रकाशित
  • Shooting my shot w/ an Uber Driver... again.
    Stalk Me:
    ●Instagram: instagram.com/swoozie/
    ●Twitter: twitter.com/sWooZ1e
    Join memberships: inclips.net/channel/UCUKi4zY5ETSqrKAjTBgjM-gjoin
  • मनोरंजनमनोरंजन

टिप्पणियाँ • 3 596

  • Adrian Lopez
    Adrian Lopez 5 घंटे पहले

    PUSSY

  • Jailan P
    Jailan P 5 घंटे पहले

    Bruh I’ve been watching your videos since the Disney videos (I watched them right before my school club took the disney trip😂😂😂) love your videos😂💜

  • newson1177
    newson1177 12 घंटे पहले

    "Not today Satan!!" Dat had meh rollin

  • gamepopkid ,
    gamepopkid , 16 घंटे पहले

    Who else saw the blockbuster vid

  • Deadshot Fan
    Deadshot Fan 21 घंटे पहले

    Bro they might have been human traficers

  • MixableBug
    MixableBug दिन पहले

    Sounds like an orgy 😂

    • Switch Fan94
      Switch Fan94 3 घंटे पहले

      Or human trafficking or them trying to make a porno

  • mango._. duxe
    mango._. duxe दिन पहले

    U should meet tamago2474 like dude

  • Name Less
    Name Less दिन पहले

    That is Justine. That’s my wife! Crap this dude going to give me zero stars

  • Jack K
    Jack K 2 दिन पहले

    2:35 3:33 3:45 5:31 Is this a Black Mirror episode, Swoozie?

  • Gacha Potato
    Gacha Potato 2 दिन पहले

    Um no I've never had a oovoo javer
    (͡ ͡° ͜ つ ͡͡°) (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง

  • cop kid
    cop kid 2 दिन पहले

    Grab purchase uber grab is like uber but not in america

  • First Last
    First Last 2 दिन पहले

    One of ur stories got me a girlfriend it expired me to do it

  • FrAnk Scott
    FrAnk Scott 2 दिन पहले

    He took his ovo Javier on a date again1!!1!1!1!1!1

  • Jackthelizard
    Jackthelizard 2 दिन पहले

    Yo swooz: Wha da GIF do?

  • BoyZee
    BoyZee 2 दिन पहले

    “THATS MY WIFE!”
    TOP TEN WTF ANIME PLOT TWISTS 🤣😂

  • Conspiracy queens
    Conspiracy queens 2 दिन पहले

    nobody:
    uber driver:
    swoozie: dont give me 0 stars or i will cry

  • Conspiracy queens
    Conspiracy queens 2 दिन पहले +1

    uber driver:
    swoozie: lets go out

  • just monika
    just monika 3 दिन पहले

    Ayy I haven't watched you in 2 years I'm so sorry!

  • Switch Fan94
    Switch Fan94 3 दिन पहले +1

    🧐hmmm sounds like a Sex Group wanting views on Pornhub:
    •Justine runs a few businesses and didn’t provide names
    •Group of high class people
    •Justine getting girls for the house
    •Finds A black man
    •Feeds the black man with drinks possibly drugging him
    •Going to an unknown house
    Good job Swoozie on keeping your eyes up. I’ve seen a lot of SVU and this sounds like a SVU type story.

  • LStar Gaming
    LStar Gaming 3 दिन पहले

    Diego Martin gettin so shoot up now ah days we yuh lucky u gone u.s.a

  • Emerson Ottoline Quin
    Emerson Ottoline Quin 3 दिन पहले

    Swoozie be more careful ok ? :(

  • Mitchell Moinat
    Mitchell Moinat 3 दिन पहले

    Did you ever rent out MGM studios Disney World?

  • Malte Olsson
    Malte Olsson 3 दिन पहले

    I just realized you’re in INclips rewind this year XD

  • ClearlyElemental
    ClearlyElemental 3 दिन पहले

    But the real question is... did your Uber rating drop?

  • Sooper Dude
    Sooper Dude 3 दिन पहले

    Reply when you became a fan of Swoozie! Been a fan since 2016

  • Max the fooball taco
    Max the fooball taco 3 दिन पहले

    *k so I got off of breakfast*
    *then I wanted sum pussy so I got wha I wanted*

  • Jacob Walden
    Jacob Walden 3 दिन पहले

    inclips.net/video/Zwleken8gNM/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B.html

  • Eddy
    Eddy 4 दिन पहले

    🤔that's a scam they tryna rob you or kill ya bro, going missing giving ya drinks you better watch out! Sounds like a bar scam to me hbu you guys?

  • hailey andra
    hailey andra 4 दिन पहले

    i just wanna know who paid the bill.....

  • Toxic Universe
    Toxic Universe 4 दिन पहले +1

    Y'all I've seen Hostel. Good that you didn't go. Stay safe out there!

  • Keri
    Keri 4 दिन पहले +1

    Not gonna lie, that sounds like a human trafficking ring. You should take her picture to the authorities and describe what happened to you. Maybe they'd investigate. Or at least report her to Uber and cut off her ability to pick up victims that way.

  • Cj2fresh
    Cj2fresh 4 दिन पहले

    That’s 2 million could have been brought up to a 2 billion

  • gSNIPES2
    gSNIPES2 4 दिन पहले

    How come u never last with any of these girls? Tell a long term relationship story

  • Naruto Jr.
    Naruto Jr. 4 दिन पहले

    I really wanna know what they were gonna do

  • xd grimesgirl
    xd grimesgirl 4 दिन पहले

    Ngl I thought the intro was an ad 🤷🏻‍♀️😂

    And the get out reference at the end got me dead💀

  • Alisa Holland
    Alisa Holland 5 दिन पहले

    Two quotes I want to use. "Give me the address one time" and "Not today Satan".

  • SnackingOnAnts
    SnackingOnAnts 5 दिन पहले +4

    Swoozie either dodged human trafficking or an orgy

    • Switch Fan94
      Switch Fan94 3 घंटे पहले

      SnackingOnAnts probably both
      This is a SVU episode in nutshell

  • Richard Nguyen
    Richard Nguyen 5 दिन पहले

    This lady was doing some cardi b business

  • BJJMDOG
    BJJMDOG 5 दिन पहले +1

    Dawg you passed up an opportunity for an orgy.

  • monstarr .x
    monstarr .x 5 दिन पहले

    Human trafficking o.o

  • ilovejoevids proNivas
    ilovejoevids proNivas 5 दिन पहले

    Swoozie you get throught

  • Lucy EDWARDS
    Lucy EDWARDS 5 दिन पहले +2

    No no no drinking foe me this is a Christian hotline😆😆😂😂

    • Lucy EDWARDS
      Lucy EDWARDS 5 दिन पहले

      Thanks for my first two likes wait why is it blue

  • Pamela Lopez
    Pamela Lopez 6 दिन पहले

    Swoozie do you play rainbow six siege you should make a video if you play

  • Ethan Flett
    Ethan Flett 6 दिन पहले

    Bro you were in a mr beast video

  • 1nfin17y
    1nfin17y 6 दिन पहले +1

    2:20 This is the moment that swoozie knew
    He fucked up inclips.net/video/Bk3lknaWI9Q/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B.html

  • Tectonic Turtle
    Tectonic Turtle 6 दिन पहले

    This nigga met cardi B 😴

  • Golden Gucci
    Golden Gucci 6 दिन पहले +12

    I think swoozie has got a bunch of girls in his dms

    • Switch Fan94
      Switch Fan94 3 घंटे पहले

      Golden Gucci lucky sob

  • Lily Erwin
    Lily Erwin 6 दिन पहले +2

    Swoozie omg we had to put my dog down today and ur vids are like the only thing making me laugh

  • Jonathan Schelberg
    Jonathan Schelberg 6 दिन पहले

    #shanghainoon "uno mas"

  • Remy Williams
    Remy Williams 6 दिन पहले

    Sooooooooo what did she say back?

  • Switch Fan94
    Switch Fan94 7 दिन पहले +2

    6:58 This is a Christian Server

  • sadlife lol
    sadlife lol 7 दिन पहले

    Im tired af

  • Aidan Swenson
    Aidan Swenson 7 दिन पहले

    Ted Bundy is a serial killer.

  • Wulffy Jr.
    Wulffy Jr. 7 दिन पहले

    Lemme cop dat instagwam son

  • Dasha Espinal
    Dasha Espinal 7 दिन पहले

    •~• ❤️🎂

  • sheldon hamilton
    sheldon hamilton 7 दिन पहले

    😂😂😂😂

  • Briheem Thompson
    Briheem Thompson 7 दिन पहले

    Cant waot for Sunday😖😖

  • Posner Anime
    Posner Anime 7 दिन पहले

    Pedophile: so how was the drink?
    Me: 6:06

  • SawRunner
    SawRunner 7 दिन पहले +2

    Swoozie: this uber drives a 100 000$ ford
    Also Swoozie: *draws a mercedes*

    • Ostrid Everon
      Ostrid Everon 4 दिन पहले

      hes didnt say ford he said car in a very weird accent
      like COOHR or somthing

  • T1C3
    T1C3 7 दिन पहले

    O hell nah lol
    That's dat to good to be true scenario, plus the ghost drinking club, o nope nope nope

  • sean henderson
    sean henderson 7 दिन पहले

    when you said she was getting more girls I thought we were about to have another how i nearly lost my v card story

  • NR SHAOWN
    NR SHAOWN 8 दिन पहले

    Dammm 😂😂😂 You could be trapped 😆😆

  • ITZ_YA_ BOY
    ITZ_YA_ BOY 8 दिन पहले +1

    #UBERFORLIFE

  • David Doodles
    David Doodles 8 दिन पहले +1

    9:11 Not today Satan!

  • A. A
    A. A 8 दिन पहले

    I see the human trafficking business is still thriving

  • JUSTANGLEA
    JUSTANGLEA 8 दिन पहले +1

    *sniff sniff*
    Smells like roofies to me 😂

  • Mistical Thoughts
    Mistical Thoughts 8 दिन पहले

    “No no, no alcohol for me, this is the Christian hotline, bye”🤣

  • Ultramarine Waters
    Ultramarine Waters 8 दिन पहले +4

    How did swoozie drop a video and I didn’t know???

  • T-Visor XYZ
    T-Visor XYZ 8 दिन पहले +6

    Swoozie idk how you do it. Been a fan since 2014 and your level of storytelling is still consistent and amazing. Hilarious story btw, wish my life had some moments like that 😂

  • Kamal Sidik
    Kamal Sidik 8 दिन पहले

    Swoozie my G keep it up, you be making my day every waking moment!

  • xd massamassa
    xd massamassa 8 दिन पहले

    6:27 FACTS MY GUY

  • Riyaan Ibrahim
    Riyaan Ibrahim 8 दिन पहले

    It’s so funny cause i just got an Uber ad rit before this

  • brittain stafford
    brittain stafford 8 दिन पहले

    Wow fr you dodged a HUGE BULLET

    • ya2pir2gojlr
      ya2pir2gojlr 8 दिन पहले

      can u explain the human trafficking more? how would that work in swoozies case

  • 123GO Studios
    123GO Studios 8 दिन पहले +1

    4:45 you ain’t taking me to no secondary location

  • Mr.snipershot21 - Gameplays and vlog's
    Mr.snipershot21 - Gameplays and vlog's 8 दिन पहले

    does he take long to post bc it takes a long time to make this or he just does not want to ?

  • jiminniee
    jiminniee 8 दिन पहले

    this was starting to sound like Get Out lmao

    • jiminniee
      jiminniee 8 दिन पहले

      okay well you mentioned it like a minute later xD nvm

  • jonathan cazales
    jonathan cazales 8 दिन पहले +5

    We need more Stacy from blockbuster

  • Emma Fetherman
    Emma Fetherman 8 दिन पहले

    Bill Jensen would be proud

  • Sub Bot
    Sub Bot 8 दिन पहले +2

    They wanted to leave the country with him

  • mars
    mars 8 दिन पहले

    What’s TFti

  • Chilling in the comments
    Chilling in the comments 8 दिन पहले

    G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon

  • Wafflez !
    Wafflez ! 8 दिन पहले +1

    shit I can’t imagine getting drunk. doesn’t it make your stomach feel weird and make you throw up?

  • Katherine Perez
    Katherine Perez 8 दिन पहले

    I used to do lyft, not for the money, i was just bored

  • Brad Van
    Brad Van 8 दिन पहले +31

    Fr fr this could’ve been a horror story if swoozie changed the music and everything lol

    • Switch Fan94
      Switch Fan94 3 घंटे पहले

      This could’ve been a Horror/SVU Story if Swoozie went to the house. Thank Jesus he kept his eyes out

    • Justin Ponado
      Justin Ponado 5 दिन पहले +1

      true af

  • KP
    KP 8 दिन पहले

    This is pure comedy 😂😂😂

  • KP
    KP 8 दिन पहले

    😂😂😂 Blockbuster Woman Lmaoo

  • Jeanelle Bannerman
    Jeanelle Bannerman 8 दिन पहले

    took my ovoo javer on a date

  • TheStimuli
    TheStimuli 8 दिन पहले

    Swoozie only guy afraid of an orgy.

  • LUCAS CERBINO
    LUCAS CERBINO 8 दिन पहले +63

    I feel like we need another part to this. So many unanswered questions!

    • Jack Cook
      Jack Cook 2 दिन पहले

      LUCAS CERBINO fr

  • Zig Znagol
    Zig Znagol 8 दिन पहले

    Howlin Rays gonna make so much money

  • General Goldy Semper Fi future Marine
    General Goldy Semper Fi future Marine 8 दिन पहले

    See swoozie this why you need to keep a Glock or a Colt 1911 hidden in your underwear on safety cause 1 wrong move and your not having children and i swear this this only happens in LA

  • KingAssassin 00
    KingAssassin 00 8 दिन पहले

    Boi get on my 5 star lvl

  • ᖙαиιɛƖ ツシ
    ᖙαиιɛƖ ツシ 8 दिन पहले +1

    *I don't know no uber javer*

  • General Goldy Semper Fi future Marine
    General Goldy Semper Fi future Marine 8 दिन पहले +1

    I would just slowly get out and walk home

  • Apriya Corrothers
    Apriya Corrothers 8 दिन पहले +1

    Include stacy from metro west more

  • Matilda Da Gacha Newb
    Matilda Da Gacha Newb 8 दिन पहले

    Get out is the best horror movie

  • Jake Paul
    Jake Paul 8 दिन पहले

    Swoozie where you in Mr best youtuber batter because I sea the vido

  • Margot Blue
    Margot Blue 9 दिन पहले

    PSSSST

    Swoozie my man
    I know you were in that 100k Battle Royale fight

    With balloons and other INclipsrs

  • Ife Johnson
    Ife Johnson 9 दिन पहले

    A

  • TAY-K 47
    TAY-K 47 9 दिन पहले

    She gay swooz!