Took My Uber Driver on a Date (pt2)

शेयर करें
एम्बेड करें
  • 22/03/2019 को प्रकाशित
  • Shooting my shot w/ an Uber Driver... again.
    Stalk Me:
    ●Instagram: instagram.com/swoozie/
    ●Twitter: twitter.com/sWooZ1e
    Join memberships: inclips.net/channel/UCUKi4zY5ETSqrKAjTBgjM-gjoin
  • मनोरंजनमनोरंजन

टिप्पणियाँ • 3 796

  • Rafael Rito
    Rafael Rito 7 घंटे पहले

    God is Good, the angels warned him.

  • gold the greatest
    gold the greatest 13 घंटे पहले

    Justine is lesbian

  • Dylan Buchman
    Dylan Buchman 19 घंटे पहले

    The blockbuster bitch tho lololol

  • Dylan Buchman
    Dylan Buchman 19 घंटे पहले

    Lmfao why these girls took you to the abbey why were they even there 🤷‍♂️ this whole story ain't adding up you were right to get out of that mess

  • AnAchorAfire
    AnAchorAfire 22 घंटे पहले

    I spit my drink, at the part where she laid out the candy lol

  • ThePsalms
    ThePsalms दिन पहले

    Bro you should have gone

  • Antank
    Antank दिन पहले

    1:00 go to that restaurant

  • Dope boy 365
    Dope boy 365 दिन पहले

    This reminded me of hostel

  • B W
    B W दिन पहले

    That was a scary story. Always trust your gut instincts

  • TheDogNamedBob YT
    TheDogNamedBob YT दिन पहले

    Haha the blockbuster girl!

  • ryukenb2k
    ryukenb2k 2 दिन पहले

    These bitches cant be trusted. Especially when a dude before you has buss all types of nuts deep inside her sugar walls. Fuck all that. I aint never getting married. How many bitches I fucked then shortly after a few weeks they tell me I was just their fuck buddy. And they are going back to their husbands. Makes me sick that these bitches could have been my hyperthetical wife.These bitches showed me they good women right. Said im the only one for them. I was like uh huh. The massive amount of lies they spun could make a epic tv series,movies,books,game series. mgtow monk mode for life. I have had enough of being looked at as a corrales/chad/tyrone type. Fuck

  • Carey Walker
    Carey Walker 2 दिन पहले

    Were they trying to get ur organs?! Did u contact the police??

  • Aliyatopia
    Aliyatopia 2 दिन पहले

    it's insane how the fact that the uber driver you were going out on a date with happened to be married to the uber driver who picked you both up was not the craziest part of this story. i really thought that was the big plot twist...who knew...

  • Micaela Proano
    Micaela Proano 2 दिन पहले +1

    Swoozie probs just dodged human trafficking

  • Lord Zander’s Soap Box
    Lord Zander’s Soap Box 2 दिन पहले +1

    Smart man the house party probably wouldn’t have ended well.

  • Angel Mendoza
    Angel Mendoza 2 दिन पहले

    Yo swoozie we need a second part to this !!

  • kordulus
    kordulus 3 दिन पहले

    I mean dude. you are famous and the ladies know you. Chances are you were being setup for a date rape. Then they were going to either upload the pics/story for fame or ransom you. Either way.. You were going to get laid by multiple women........and maybe one dude..

  • elite hunter
    elite hunter 3 दिन पहले

    dis man was gonna be a drip! holy shit man cap' don' work!

  • Izzy Black
    Izzy Black 3 दिन पहले

    Y y’all get an Uber if she gotta car

  • we are here to smile
    we are here to smile 4 दिन पहले

    Black man auction 😂😂 😂 one has to be careful

  • Bryner Joseph
    Bryner Joseph 4 दिन पहले +1

    Y’all don’t peep in the beginning of the video of the price for the uber💀💀💀

  • n a
    n a 4 दिन पहले +1

    8:02 FN>APEX 😂 The real maths

  • Jonah Hassell
    Jonah Hassell 4 दिन पहले

    Get out was a great move

  • The_Legend_27
    The_Legend_27 4 दिन पहले

    F to the bar plant... sober 5 months

  • Dwayne Roberts
    Dwayne Roberts 5 दिन पहले

    Like Kanye said no mare parties in LA

  • Jonathan Carcamo
    Jonathan Carcamo 5 दिन पहले

    bro you gotta google maps that addy with that street view guaranteed it’s the trap house

  • Norah C
    Norah C 5 दिन पहले

    Where’s the rest of the story?

  • Herowebcomics
    Herowebcomics 5 दिन पहले

    Right on!
    When in doubt, GET OUT!

  • K, Jetix's Sucessor
    K, Jetix's Sucessor 5 दिन पहले +1

    The club music gave me chills😖

  • TTK Skully
    TTK Skully 5 दिन पहले

    Human trafficking?
    LoL

  • Jacob Cox
    Jacob Cox 5 दिन पहले +1

    Swoozie a girl that puts a cigarette in her mouth will put anything in her mouth

  • Surviv Warrior
    Surviv Warrior 6 दिन पहले

    BRUH I GUESSTIMATED THE REFERENCE TO GET OUT!!!

  • Xd Jorge
    Xd Jorge 6 दिन पहले

    How to get likes on a Swoozie video: quote him and put lol

  • Terrence Rowe
    Terrence Rowe 6 दिन पहले

    LMAO, Sketchy situations seem to make for the best video content. Bet that party would have been straight out of the movie - eyes wide shut.

  • TheWafflezMan
    TheWafflezMan 6 दिन पहले

    I don't get uber at here where I am, it's shit

  • Yei Lo
    Yei Lo 6 दिन पहले

    What why is the person not driving getting stars

  • Andrew G
    Andrew G 6 दिन पहले

    Broh you overreacting. Ain’t no plotting other than getting some guy to pay for drinks, but you were about to get paid back...

  • Dan and jake epic gaming
    Dan and jake epic gaming 6 दिन पहले

    Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

  • Bigcoin 249
    Bigcoin 249 6 दिन पहले

    Wtf😂 they about to get down 😂 ha and orgy 😂 I been in one it was fun😔

  • C. Huang
    C. Huang 7 दिन पहले

    It's a TRAP, Swoozie! Eject eject!

  • Indigo RAINBOW
    Indigo RAINBOW 7 दिन पहले +10

    Human trafficking 100%
    The 'husband' was definitely in on it to
    Sob stories are a big part to trick you into trusting her

  • StardustCrusade
    StardustCrusade 7 दिन पहले

    Weho. Lol

  • Danylia Lockhart
    Danylia Lockhart 7 दिन पहले +1

    *tHe cOrE!*

  • Choco BotsX
    Choco BotsX 7 दिन पहले

    SUS AF

  • IAmLenny
    IAmLenny 7 दिन पहले

    Bingo card has me 💀💀

  • Peter Myers
    Peter Myers 7 दिन पहले +1

    Funny how swoosies a INclipsd and he’s always taking Uber’s😂

  • Mac Dawg
    Mac Dawg 7 दिन पहले +1

    1:31 look at the license plate *UCYIMD1*
    Get it *you see why lm da one* ;)

  • TheCloud1132
    TheCloud1132 7 दिन पहले

    Aww poor swoozie! This weird stuff always happens to you. I'm glad your okay tho.

  • guillermo luna
    guillermo luna 7 दिन पहले

    it most like it was human trafficking or organ trafficking they take you to a empty house drug you then 8am rolls by you have a big scar back of your kidneys true story sht like this happens all the time... a lot of ppl dont report it cuz they scare and stupid lmfao

  • guillermo luna
    guillermo luna 7 दिन पहले

    this story's are funny hope they true cuz sht like this can't be made up can it😮🤨🤔

  • crazyken productions
    crazyken productions 7 दिन पहले

    9:16
    *NOT TODAY SATAN*

  • Yoitzlandonbro
    Yoitzlandonbro 7 दिन पहले +4

    2:35 swoozie and Justine got banned from server 10 days 🤣

  • WintersWanderer
    WintersWanderer 8 दिन पहले

    ......DAT IS JUSTINE! I'm crying 😭😭😂😂

  • Alumlovescake
    Alumlovescake 8 दिन पहले

    Uber is illegal and bad

  • shallow gamer
    shallow gamer 8 दिन पहले

    “Not today satan” that’s a dashie games reference 😂😂😂

  • Goonz
    Goonz 8 दिन पहले

    Lmfaoooo SwOozie was about to headline Orlando news for missing

  • todd stewart
    todd stewart 8 दिन पहले

    I want to know what the heck would have happened soooooo bad like what might have went down have u spoken to that girl since

  • Samuel
    Samuel 8 दिन पहले

    Im placing my bid on a orgy

  • Anonymous 99
    Anonymous 99 8 दिन पहले

    This guy more social than anyone I know. Omg... i wish i was this social.

  • Aj Rivera
    Aj Rivera 8 दिन पहले

    Swoozie man you dodge a bullet right there

  • ruben g
    ruben g 8 दिन पहले

    Definitely illegal activities. You were smart not to drink so much.

    • Colin Anderson
      Colin Anderson 7 दिन पहले

      ruben g is that hajime no ippo I see

  • Nah
    Nah 8 दिन पहले

    This guy always meets divorced girls

  • Country& &Curvy
    Country& &Curvy 8 दिन पहले

    The end of the video 😭😭😭

  • Ruth Wilson
    Ruth Wilson 8 दिन पहले

    Roflmao! Stalking this account! I can’t... I’ve seen “Get Out”🤣💀

  • kennyjr2014
    kennyjr2014 9 दिन पहले

    Best story ever lmao !!!!!

  • DJ Paradox
    DJ Paradox 9 दिन पहले

    You know someone jerked off at 1:18

  • kratos 55
    kratos 55 9 दिन पहले

    Definitely an orgy

  • Valiant Cheez
    Valiant Cheez 9 दिन पहले +5

    I have a 5.0 rating as a passenger on uber, 4.8? Is that some kind of peasant joke I don’t understand?
    Jk. Awesome vids swooz

  • nisa rojas
    nisa rojas 9 दिन पहले +2

    “Hmmm nope nope this is a Christian hotline, byyyeeee”

  • Lord Flacko
    Lord Flacko 9 दिन पहले +1

    If it were human trafficking Swoozie would've been taken to the house in the G wagon along with other people besides Justine after the bar, you wouldn't want to risk any potential escapes especially when you have product right there in front of you. An orgy is more plausible because A, they were at the strip club and sex is definitely a common denominator when it comes to the interests of people in that vicinity, B, he would've been overpowered by the sheer amount of people around him if it was human trafficking, C he definitely would not have been given the keys to the car. D they would have not given him the damn address to the house if it were trafficking. Human traffickers also wouldn't want to transport product with a car that would attract attention, such as the extravagant rides these sex addicts were using. She is also going through a divorce, so it makes sense for her to want to thot about as a means of filling some sort of depraved hole.